Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών & Αλλαγών

  1. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης της παραγγελίας εντός 14 ημερών. Μπορεί δηλαδή να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας του ή επιστροφή αυτής εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής χωρίς να χρειαστεί να το αιτιολογήσει.

Στην περίπτωση επιστροφής μπορεί να ζητήσει αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών.

Οι επιστροφές/αλλαγές γίνονται με την επιφύλαξη των όρων του άρθρου Ν. 2251/1994

 

  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  • Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
  • Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση της  σχετικής φόρμας και αποστολή στην ηλεκτρονική διεύθυνση   [email protected] και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει επίσης ηλεκτρονικά την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και αφού η Εταιρεία λάβει το προϊόν/τα προϊόντα προς επιστροφή και συνακόλουθα τηρούνται οι ως άνω αναφερόμενες προϋποθέσεις, υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η Εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το φυσικό κατάστημα.
  • Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.

 

  1.     Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα. Έχει το δικαίωμα να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η Εταιρεία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

  1.         Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης 

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται λάθος προΙόντα, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων βαραίνουν την εταιρεία μας καθώς επίσης και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

  1.     Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος (εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από έντυπο εγγύησης, ισχύει η προτεινόμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών) και δεν καλύπτει φυσιολογικές φθορές που προήλθαν από τη χρήση του προϊόντος.
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του. 
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier. Στην περίπτωση αυτή, o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Εταιρεία και η Εταιρεία μας βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, ή ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία μας άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία μας.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

 

  1.     Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA). 

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του